logo

انتخاب محل سایدبار

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
hello@youremail.com
+1234567890

طراحی لوگو تایپ

خدمات طراحی لوگو و آرم

برندتان را اصولی و حرفه ای نشان دهید

لوگو شما تنها سرمایه به جا مانده در ذهن مخاطبان از برند شما است. طراحی لوگو قدرتمند و اصولی، برند را معتبر تر نشان می دهد و باعث افزایش اعتماد مخاطبان هدف می شود. تبلیغات، برندینگ، تولید محصول خوب و توزیع مناسب همه و همه موضوعات مهمی هستند اما اگر طراحی لوگو برند به یادماندنی نباشد قطعا هزینه های بسیاری را به صاحبان کسب و کار تحمیل می کند.پس داشتن لوگو ساده، اصولی و جذاب بسیار مهم است. ما این موضوع را به خوبی درک می کنیم و با گذشت بیش از ۱۶ سال تجربه، این اطمینان را به شما می دهیم که مهارت و علم لازم برای خلق یک نشان تجاری قدرتمند را برای برند شما داریم.

طراحی لوگو اصولی= افزایش اعتبار برند

در نهایت این تصویر برند است که باید به خاطر بماند

دنیای پیرامون ما کاملا تصویریست و آنچه انسان با آن ارتباطی احساسی بر قرار می کند تا بتواند آن را به یاد آورد تصویر است. هر برندی که متولد می شود دارای دو شاخصه بسیار مهم است که آن را از دیگر برندها در ذهن مخاطبان متمایز می کند.

اول اسم زیبا، خوش آوا و متمایز.دوم شمای ظاهری جذاب. انتخاب نام خوب برای برند موضوع بسیار مهمی است که باید به آن اهمیت بسیاری داده شود ولی مهمتر از آن اینکه نام برند همراه با تصویری باشد تا ارتباط احساسی با مخاطبان برقرار کند.

ایجاد این تصویر همان طراحی لوگو و آرم برای برند است. بطری کمر باریک همان طراحی لوگو کوکاکولا تمام سرمایه چند ده میلیاردی این برند بزرگ است که اکثر مردم جهان آن را به خوبی به یاد می آورند و مفهومی همچون اصالت و قدمت در ذهن آن ها تداعی می شود.

علم برندینگ

عاملی تعیین کننده در طراحی لوگو

در طراحی آرم و لوگو باید کاملا هوشمندانه رفتار کنیم. طراحی نشان تجاری بدون توجه به قوانین جایگاه سازی و برندینگ عملا شکست خورده است. جوهره برند باید مورد بررسی و واکاوی قرار بگیرد.

پیشینه برند از زمان تولد تا کنون و موضوعاتی همچون صفت مشخصه برند، رقبای برند، مخاطبان برند و … به دقت تحلیل گردند تا طراحی آرم برند با اثرگذاری بالا و کارایی خوب ایده پردازی و اجرا گردد. اجرا کامل این فرآیند موضوعی است که در تعیین قیمت طراحی لوگو موثر است. ما در گروه تابلوسازی پرگار برای طراحی نشان تجاری این موضوعات را به دقت مورد بررسی قرار می دهیم.

طراحی لوگو با اصول آکادمیک زیباشناسی

جذابیت المان ها بصری در طراحی آرم و لوگو  کاملا از قوانین آکادمیک و جهان شمول زیباشناسی تبعیت می کند. برخی قوانین مهم روانشناسی در طراحی آرم و نماد برند بسیار اثر گذار است. قوانینی همچون روانشناسی گشتالت، روانشناسی رنگ ها و … می تواند یک لوگوی بی نظیر به وجود آورند.

در گروه تابلوسازی پرگار تبعیت از این قوانین و ایده پردازی بر مبنای این اصول امری روتین و پیشفرض تلقی می گردد و پروژه های طراحی آرم برای برند با بالاترین درجه جذابیت بصری اجرا می شود.

انواع طراحی لوگو و آرم

مونوگرام، پیکتوگرام و لوگوتایپ

طراحی نشان تجاری بر اساس شرایط برند، در سه دسته بندی ایده پردازی و اجرا می گردد.

دسته اول: لوگو تصویری که خود شامل مونوگرام و یا پیکتوگرام می باشد.طراحی آرم به روش مونوگرام به این معنی است که در طراحی نماد برند از حروف اول نام تجاری استفاده شود.مانند حرف M در لوگو مک دونالد .طراحی نشان تجاری به سبک پیکتوگرام به این مفهوم است که لوگو در واقع یک المان کاملا شناخته شده بصری است مانند ستاره سه پر مرسدس بنز.

دسته دوم: لوگو نوشتاری است به این مفهوم که در طراحی نشان تجاری، نام برند به روشی متمایز فونت های مرسوم ولی کاملا ساده و جذاب طراحی می گردد. این روش به طراحی لوگوتایپ یا تایپ فیس برند نیز معروف است.

دسته سوم: لوگو ترکیبی نام دارد که از ترکیب هردو نوع اول و دوم پدید می آید که نوع سوم عملا کارامدتر و دارای اثرگذاری بالاتری است. برندها برای به یادماندنی شدن و جذابیت بصری بیشتر هم به لوگو و نماد تصویری نیازمند هستند و هم لوگوتایپی قدرتمند.